جک و اس ام اس سرکاری (سری اول)
نوشته شده توسط : arash

تو صحرای قلبم تو تنها شتری !

unique-play

پسر ها هیچ وقت دونبال دو چیز نمی دوند . اتوبوس و دختر چون 10 دقیقه بعد یکی دیگه میاد !

unique-play

به جاسم میگن: در رو ببند هوای بیرون سرده. میگه: مثلا اگر من در رو ببندم هوای بیرون گرم میشه؟

unique-play

یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یه سبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف !

unique-play

تو تک درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم

unique-play

یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم

.

.

.

.

.

تند اومدی نمیگم!!!!!!!!!!!!!!

unique-play

رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟

unique-play

یه توپ دارم قلقليه ……. موهاي سرم فرفريه ….. مسیج جديد نداشتم سرت كلاه گذاشتم

unique-play

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم

unique-play

از غضنفر میپرسن: از چه فصلی خوشت میاد میگه: از فصل جفت گیری

unique-play

یک روز دو تا خالیبند واسه هم خالی می بستند. اولی میگه: ما یه کوه کنار خونه مون داریم که هر وقت می گیم جاسم، دو سه بار میگه جاسم…. جاسم…. جاسم…. دومی میگه: این که چیزی نیست، ما یه کوه داریم کنار خونه مون که هر وقت می گیم جاسم، میگه: کدوم جاسم

unique-play

دختره ميره تو كتاب فروشي ميگه آقا ببخشيد كتاب برتري زن بر مرد دارين؟ مرده نگاش ميكنه ميگه خانم شرمنده ما اينجا رمان تخييلي نميفروشيم

unique-play

اس ام اس عاشقانه یه خسیس: اگه گنجیشک پریدن یادش برد . اگه شیرین فرهاد یادش برد . اگه ماهی دریا یادش برد . من پولی این یه اس ام اسی که به شما دادما یادم نیمیرد !!!!

unique-play

يارو تو مشهد بچش گم ميشه نذر مي كنه و ميگه: يا امام رضا دستم به دامنت، بچم پيدا بشه، ديگه غلط كنم بيام مشهد

unique-play

امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من اين روز رو به خنگ ترين کسي که ميشناسي تبريک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست

unique-play

برداشتن قدمهاي بزرگ در زندگي باعث پاره شدن خشتك انسان ميشود

unique-play

دو تا غضنفر داشتن تو يه ماشين بمب كار ميذاشتن يكيشون به اون يكي ميگه: اگه اين بمب الان منفجر شه چي كار كنيم؟ اون يكي ميگه نگران نباش من يكي ديگه دارم

unique-play

دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده

باد

رفیق

با معرفت !

unique-play

غضنفر تو سینما دست میکنه تو دماغش

میده به بغل دستیش میگه دست به دست کن بمالن به دیوار !

(بیشعور هم خودتی !)

unique-play

دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه

یه لطفی بکن سن خودتو بهشون بگو !!!

unique-play

یک روز انگشت با دماغ دعوا می کنند دماغه به انگشته میگه

اگه از این به بعد بهت جنس دادم !

unique-play

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی ، از هرچه که دارم ، بهترینش خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم ، شاهزاده قصه های من ، خر خودتی !!!

unique-play

من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!

unique-play

می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون !

unique-play

با همه ی وجودم سرم رو روی شونه های مهربونت

میزارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک می کنم !

unique-play

سن خودتو ضرب در ۷۷۷ بکن بعد دوباره در عدد

۱۳ ضرب کنید عدد جالبی بدست می آید !

unique-play

از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم !

شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید !!!

unique-play

ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم

ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی!!؟

unique-play

زن به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو

میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟

شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

unique-play

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

پس

د

و

س

ت

د

ا

ر

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

unique-play

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

unique-play

مگسه داشته گه میخورده ! یک دفعه بالا میاره !

میگن چی شد !؟ میگه : توش مو بود !!!

unique-play

میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

۱کی؟

۲تا ؟

۱۰۰تا ؟

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به ملیارد

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!

unique-play

مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از ۱۵ دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!

unique-play

تو مراسم ختم غضنفر اعلام میکنن :

مرحوم وصیت کرده مشکی نپوشید

فامیلاش میگن مرحوم غلط کرده ! ما به احترامش میپوشیم !!!

unique-play

گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد. تقسیر قوانین دستوری است !!!

unique-play

اگه کسی بهت گفت خوشگل, اول یه لبخند ملایم بزن بعد

با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه !!!

unique-play

به غضنفر میگن اذون بگو :

میگه : چی بگم والا ! همه چیز از یه نگاه شروع شد !!!

unique-play

ماگر به دنبال لباس زیبا برای خود هستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید …

با ما تماس بگیرید.

صنف پالان دوزان پایتخت

unique-play

اگه به دعا برای مریض ها اعتقاد داری ..

تو هم این اس ام اس رو مث من واسه ۷ تا مریض روانی مث خودت بفرست

unique-play

کاشکی علم اونقدر پیشرفت کرده بود که می تونستم از همین جا

بوسیله اس ام اس شصت پامو بکنم تو چشات! عزیزم!

 

@#@#$^%&^&

!@#$$%@#$%^&^

!#@#!#$!^#$@&%*^

^$%^#%$#$%@$#@

اینو واست فرستادم مشغول شی ..اول صبحی این قدر دست تو دماغت نکنی

unique-play

حیف،حیف تو که زمان نیوتون نبودی تا تورو ببینه

و معنیه حقیقی دافعه رو هم بفهمه!!!

unique-play

با شور عشق میخواستم خانه ای از کاه و گل بسازم ،اما تو کاه ها رو مثل گاو خوردی

unique-play

یه خره عکس خودشو توی آب می بینه. میگه چقدرشبیه اونی هستم که داره این اس ام اس رو می خونه

unique-play

تو را از گٌل نه از گِل آفریدند

ز عطر یاس و سمبل افریدند

نمی دانم چرا با این همه حسن

تو را اینگونه مُنگل افریدند

unique-play

ببین میخوام حالتو بگیرم اس ام اس ندارم خودت سعی کن یه جوری حال خودتو بگیری

unique-play

تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست

به جون خودم راست میگم

.

.

.

نرو هیچی تهش نیست

.

.

.

نرو دیگه

.

.

.

اعتیاد رو میگم !!!

unique-play

چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند

unique-play

دیگه دوستت ندارم

دیگه اهمیتی واسم نداری

E

E

E

E

چرا دماغم اینجوری شد

.

.

o————

/l

JL 

unique-play

اگه کسی بهت گفت خوشگل اول یه لبخند ملایم بزن بعد با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه

unique-play

بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم

.

.

.

می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟!

unique-play

بی وفا دیگه دوستم نداری . . .

خیلی خب ، قلادتو باز می کنم بری

unique-play




:: موضوعات مرتبط: جک و اس ام اس , سرکاری , ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
طه در تاریخ : 1390/1/24/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وب جالبی داری
خدا قوت .
اگه میخوای آماروبت بره بالا و بازدید کننده هات زیاد بشه به وبلگ من حتما سر بزن . اونجا یه لینک به نام"افزایش بازدید وبلگ وسایت " هست .
اگه کارت گیر کرد بهم خبر بده .
در ضمن
میدونی با قرار دادن تبلیغات در وبت میتونی درآمد کسب کنی؟
امتحانش مجانیه .
اگه دوست داشتی برای تبلیغات به آدرس زیر برو وثبت نام کن و کدهای تبلیغ رو بذار توی وبت .
در ضمن برای تبادل لینک اگه نظرت مثبته خبرم کن
موفق باشی
http://www.adscenter24.com/?page=customer_signup&refer=d GliYTE=


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: